niedziela, 16 września 2012

4.Stosik wrześniowy


Oto i pierwszy stosik. Udało mi się zebrać trochę ksiażek do kupy i zrobic kilka zdjęć, niestety zachowało się tylko jedno w słabej jakości. Myślę, że  wszystkich nie przeczytam, ale poszpanować mogę :3

 


,,Świat wampirów"  Manuela Dunn - Mascetti - z biblioteki
,,Udręka"  Lauren Kate - z biblioteki
,,Bursztynowa luneta"  Philip Pullman - z biblioteki
,,Magiczny nóż"  Philip Pullman - z biblioteki
,,Złoty kompas"  Philip Pullman - z biblioteki
,,Syrena" Tricia Rayburn - zakup własny
,,Raj utracony"  Thomas E. Sniegoski - z biblioteki
,,Dracula" Bram Stoker - zakup własny
,,Córki księżyca" Lynna Eving - z biblioteki
,,Kochali się, że strach" wielu autorów - wygrana w konkursie na facebooku
,,Poza sezonem" Jack Ketchum - zakup własny
,,Tobi" Timothee de Fombelle - pożyczona od koleżanki
 
 
PS. Planuję konkurs ,więc bądźcie czujni.
 

9 komentarzy:

  1. chętnie przeczytałabym ,,syrenę" Tricii :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę Udrękę, polecam trzeci tom z tej serii - jest super <3

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Syrena bardzo fajna, polecam ;) Czekam zatem na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam po udręce rzuciłam tą serię. Mdła, nijaka główna bohaterka, wynudziłam się nieco przez całą książkę. Szkoda ładnych okładek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia co do serii Lauren Kate :)
      "Syrenę" czytałam, na początku nie mogłam jakoś się "przystosować" do tej książki, jednak czym dalej tym lepiej. ;3

      Usuń
  5. "Udrękę" czytałam i polecam :D
    A na celowniku mam "Syrenę", "Raj utracony", "Draculę" oraz na "Córki księżyca" :D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, miłego czytania.
    Bardzo fajny blog. Na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz :)
    zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie "Raj utracony" i "Kochali się, że strach". :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo cieszą mnie komentarze! C:
Jeśli też masz bloga, daj znać, a chętnie zajrzę.
Obraźliwe komentarze będą usuwane.