wtorek, 20 listopada 2012

14. Takie tam.. :)

 HELLO PEOPLE!  ( ͡° ͜ʖ ͡°)



Uśmiech :)

Nie ma to jak pochwalić się miernym angielskim :3 Witam was ponownie po długiej przerwie, spowodowanej lenistwem.. Jestem bardzo dumna z 22 obserwatorów i 1600 wyświetleń :3 Niezmiernie mi miło, że nie chcecie mnie a to spalić na stosie ( a może chcecie?)

Dziś pochwalę się wam moimi kolejnymi zdobyczami. Ostatnio dostałam fajny prezent od właścicielek bloga http://mhroczne-ksiazki.blogspot.com/.

<----- uśmiech, jeśli komuś brak :)
 
Na pierwszym zdjątku super-mega fajna zakładka( pierwsza, której nie zniszczę!)  oraz bransoletki...
                                                             


 
 
 
..i liścik...

 
 
 
 
... a tu zębate zakładki i bransoletki :)

 
 
Bardzo, bardzo dziękuję!!! :*



                                      Liebster Blog
Juhu! Wiecie co? Zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog! :3 Oczywiście przez panią draculę, którą pozdrawiam :*

Pytania:

1. Jak masz na imię?
Tu was zaskoczę.....Kasia! :)
 
 
2. Ulubiona książka?
Tylko jedna?  :C Ojej, tyle ich jest i nie umiałabym wykluczyć jednej, aby sfaworyzować drugą, ale na pewno na  miejcu pierwszym znalazłyby się : ,,Intruz", ,,Śmiercionośne fale", ,,Szeptem", ,,Delirium", ,,Nevermore", ,,Miasto kości", Dracula'' i wszystkie książki Meg Cabot :)


3. Ulubione zwierzątko?
Wszystkie! Kocham te włochate, łyse i z kolcami. Ale największy sentyment mam do kotków.  W sumie mam ich  pięcioro, ale z mamą dokarmiamy takie trzy dzikusy. I pieski oczywiście też mam. Ostatnio jeden umarł , zostały dwa.

4. Ulubiony przedmiot?
Historia i jezyk niemicki (nie rozpalajcie jeszcze stosu! 6 pytan do konca!)

5. Ulubiony owoc?
Wielbię arbuzy.

6. Kawa czy herbata? Z jakimiś dodatkami?
Raczej kawa. Z mlekiem i cukrem :)
 
7. Jaką ostatnio przeczytałaś/przeczytałeś książkę?
Ostatnio? Oj, nie pamiętam. Mam aktualnie doła ksiażkowego z nadmiaru nauki. To chyba było ,,Miasto popiołów".

8. Czy recenzje na moim blogu podobają ci się? A może coś im brakuje? ;)
Oczywiście, że mi się podobają. Czego mi brakuje? Tego, że są tak rzadko! :)
9. Co czytasz w tej chwili?
,,Powołanie" P.C. Cast :)

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rocka, rzadziej metalu. (Trochę Nirvany, szczypta Huntera, Mansona, Maidena,  

11. Czy podoba ci się pomysł DIY o zakładkach na drugim blogu gdzie dodaję recenzje http://mhroczne-ksiazki.blogspot.com/2012/11/zakadkowe-diy-nowy-pomys.html
                                                                       Jasne ! :) Zakładki zapadają mi się pod ziemię, więc akcja genialna dla takiej ciamajdy jak ja :3
  
 
 
 
Chciałabym jeszcze podziękować osobom, które wspierały mnie komentarzami pod postem, gdzie napisałam o śmierci Scoobisia.  Zupełnie was nie znam, a mam od was więcej wsparcia niż od bliskich. Dziękuję! :*


O czym to ja? A tak :) 19 października miałam urodziny i od psiapsiółki dostałam fajny prezent
 
Oto zdjątka:
Książka ,,Mechaniczny książę" i mgiełka do ciała :3


A tu zabójczo wyrazisty żółty lakier do paznokci :P
 
 
Ostatnio nie było mnie z powodu egzaminów próbnych , najlepiej poszło mi z ulubionej historii :) Szkoda, że nie ma egzaminu z obu języków, bo wzięłabym również ulubiony niemiecki, ale trochę się bałam, więc angielski był :P Zdania juz mi się trochę nie składają, więc chyba zakończe już moją notkę :P Recenzji mam kilka w brudnopisie/zeszycie do:matematyki, religi, WDŻ-u i biologii z jednym :3
 
 
Kawuni? :3
 
  



 

6 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy, haha, ja też nie zniszczyłabym tej zakładki.
    Lawenda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle! :D Fajne zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. miły taki upominek - Nie leń się do pracy dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent ode mnie! :D hah :P mam nadzieję ze się podoba książka ;) / Ema

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakładki, urozmaicenie w czytaniu.
    :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo cieszą mnie komentarze! C:
Jeśli też masz bloga, daj znać, a chętnie zajrzę.
Obraźliwe komentarze będą usuwane.